10 sanningar om mig!

- Jag flyttar till söder snart, eller vi köpta lägenhet igår.
- Jag har aldrig varit "kär" på riktigt.
- Jag har bara en jag kan berätta exakt allt för.
- Det värsta jag vet är att vara ensam, och speciellt sova ensam..
- Jag älskar, verkligen äääääälskar att få komplimanger.
- Jag har aldrig i hela mitt liv blivit riktigt sårad av någon.
- Jag har varit i Grekland 12 gånger och ska dit nästa sommar, kan tillochmed prata lite grekiska
- Jag har två halvbrorsor och 2 låtsasbrorsor.
- Jag har världens bästavänner, man skrattar alltid när man är med dom!
- Alltid när jag är ledsen lyssnar jag på musik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den enda du kan berätta allt för?

är du oskuld?

2011-08-31 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0