orka läsa

Hej. Jag vet att jag inte har bloggar på länge men har inte haft tid helt enkelt. I måndags så var jag med Emelie, Julia, ´Jennifer, Frida, ida, Archi, FilippaC och sen kom Fanny, Madde och nån kille också. Satt med dom i ktorp och chillade bara. Sen drog jag Emelie Julia och Filippa till donken i Skanstull och käka, sen när vi vat klara kom Jennifer och Julia och Filippa drog hem. vi drog iaf till gullmars och träffade Patricia sen så gick vi hem till nån Kevin som fyllde år i Dalen. Kom hem till Emelie vid halv 3 nångång.

Dagen efter det så vaknade vi 1 sen åkte jag och träffade Joanna och vi åkte hem till mig i Huddinge sen åkte vi till mitt land. Kom dit på kvällen och käkade pizza och sen ´gick vi ner och bada. Dagen efter solade vi hela dagen sen kom min brorsa och hans tjej så det va kul. Åkte båt och så.

På torsdan tog jag och Joanna bussen som gick vid 11 typ, och när vi kommer till typ Liljeholmen så träffar vi Julius, sen åker vi till sikla och möter Kantima, Oliver, Rasmus och Jóhan och badar. Sen träffade ´vi Filippa, Cornelia, Basse, Alex och Hektor. Myyyyys! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0