Roligt asså

Hej, Har inte bloggat på grund av att jag inte haft tid och så. Det är sommarlov så ni får resperktera det.

 I fredags så va jag först i vallentuna hos min moster som fyllde år. Sen åkte jag och Emelie där ifrån hem till Emma i hammarbyh. Sen åkte alla som var där hem till Vigge i kärrtorp va där i några timmar. Sen åkte vi hem till Emma igen och va där en timme. Sen kom mun pappa och hämtade oss och körde oss till Vigge igen (va egentligen meníngen att vi skulle hem då men pallade inte) så är där med Vigge, Agust, Tim, Jennifer, Frida, Dennis, Nisse, Conrad och massa fler. Sen vid tre nångång kommer pappa och hämtar oss igen och då åker vi hem. Vi käkade donken som pappa hade köpt till oss sen somnade vi direkt.

 Sen igårn lördags så va jag med massa på långholmen, vi firade Anna som fyllde 16. Sen vid kanske 12 så badade alla. Orkar inte förklara så detaljerat, men det var mysigt iaf. Sen så åkte jag därifrån vid typ 1 med Kezaya, Moa, Anna och Jennifer, och gick av i skanstull och mötte upp Emelie, Julia, Agust och Tim på donken. Dom åt och sen kom pappa och hämtade oss. Idag har vi tpy inte gjo´t nått. Är iaf hemma hos mig i Huddinge. Kollat på två filmer har vi gjort. Men jag skriver mer imorgon. Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0