knasigt

Hej. Vaknade hos Cornelia och jag, Basse och Hektor åkte direkt till Kärrtorp när vi vaknade. Sen så gick jag hem till Julia och va där ett tag kollade Gosip girl och så. Sen åkte jag till Emelies land, skulle egentligen sova där men sen så ringde pappa och sa att min lillebror va hemma så tänkte hälsa på han så vi sover här istället. På kvällen va vi med Filippa, Amanda, Julia, Natou och massa mer, orkar inte skriva namn. Sen åkte jag, Natou och Emma till Bagis och sklle fixa en sak, Träffade några där. Sa hej. Sen till Kärrtosp igen och så kom pappa och häntade oss. Jag ochEmelie gick ut ett tag och ja pratade med Noah i tele.sen  in igen och nu sitter vi hät och lyssnar på musik. Min data e efterbliven ocg har virus s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0